Aftellen naar Afrika

8 juni 2016 - Nijlen, België

Het aftellen is begonnen, eigenlijk al héél lang, maar nu begint het echt te korten!

Zoals jullie ondertussen allemaal wel weten vertrekken wij op 13 juli voor ons grote avontuur naar Afrika. De reis zal ons door Kenia, Tanzania en tenslotte Zanzibar brengen. Elke dag zal een hoogtepunt zijn. We weten niet waar we het meest naar uit kijken. Het bezoek en de ontmoeting met onze olifanten, de natuur, "het Africa", de ballonvlucht boven de Serengeti, het jagen met de Hadzabe stam,....de parelwitte stranden van Zanzibar.

Het inpakken, tja daar ben ik dus ook al mee gestart...

We gaan proberen om regelmatig foto's en reisverslagen te posten maar wanneer ze on-line komen zal van de wifi in "de brousse" afhangen.

Nog even de laatste toetsenweek door en de laatste inkopen doen...

1. Jeroen:
    9 juni 2016
    Leuk initiatief om ons zo op de hoogte te houden van jullie vakantie. Geniet ervan. Groetjes Jeroen, Nancy en Arne
  2. Maura Jonas David:
    9 juni 2016
    Tof! Het is er bijna. Eigenlijk had ik graag mee in jullie koffers gedoken op weg naar dit avontuur. Jullie zullen zien, een pracht van een land, mooie culturen, ... genieten maar!
    dikke knuffels van ons 3
  3. Ingrid:
    9 juni 2016
    Nog nooit was ik jaloers op iemand ... Nu moet ik stiekem toegeven dat ik dat wel ben op jullie reisbestemming! Vooral de olifanten .... Goh wat was ik er graag bij geweest! Ben dus blij dat ik via deze weg er ook een beetje bij zal zijn! Xxx geniet er maar met volle teugen van, ik kan alvast niet wachten op nieuws van jullie!
  4. Els:
    10 juni 2016
    Leuk zo'n volgsite, ik heb me alvast geregistreerd als trouwe fan! Neem het van me aan, het wordt de reis van jullie leven (maar dat wist je al wel :-))
  5. Anne-Marie:
    11 juni 2016
    Ik wens jullie een prachtige reis toe en zal de blog zeker volgen.
  6. Eric:
    11 juni 2016
    Ja, ja. Dat wordt genieten voor jullie. Ben al benieuwd naar jullie ervaringen. Ik ga ook zeker de blog volgen. Veel plezier en avontuur.
  7. Anne-Marie:
    12 juli 2016
    Morgen is't zover ! Prachtige reis gewenst en geniet er met volle teugen van.
  8. Eric:
    12 juli 2016
    Amai, de tijd vliegt snel. Morgen al de big day. Laat de pracht van Afrika over jullie komen.