Dag 3

3 juli 2019 - Nakuru County, Kenia

Eerst en vooral: gisteren zijn er door de slechte wifi verbinding per ongeluk 2 mails verstuurd en om geen verwarring te zaaien heb ik er één van verwijderd, nu krijg ik wel bericht dat het verhaal niet leesbaar is en dat de lezer "verdwaald" is. Simpel: je moet de ander mail openen en dan kan je wel rechtstreeks op de blog, of je leest deze en kan je de voorgaande ook lezen. Dit gezegd zijnde:

Vandaag voor dag en dauw uit de veren na een koude nacht in onze tent. Onze gids Wilson stond ons op te wachten voor een rit van 5 uur naar Masai Mara. Het eerste stuk ging vlot maar de laatste 90km was absoluut de ergste off road ervaring tot hier toe. Compleet uitgeput van het gehobbel en gebots over wat je amper wegen kan noemen, door de rivierbedding omdat de brug was ingestort, putten waar wij kilometers voor rondrijden en horden koeien, schapen en geiten (maar ook dit is Afrika en hoort erbij  :-) ) zijn we uiteindelijk aangekomen in de Masai Mara Sopa Lodge. Een verademing na onze primitieve tent. We kwamen aan om 14u, nog net op tijd voor een late lunch en hebben de rest van de dag rust genomen. Tim en Lode waagden een sprong in het ijskoude zwembad maar ik bleef veilig op het droge ;-)

De foto's die ik er vandaag bij doe zijn vanuit de wagen getrokken en zijn dus niet altijd van geweldige kwaliteit maar ze geven wel een goed beeld van de vele kleine dorpjes onderweg.

Morgen starten we wederom vroeg en staat er een hele dag game drive in het Masai Mara National Reserve. We kijken er naar uit deze weidse vlakte en al het natuurschoon te ontdekken.

1. Els:
    3 juli 2019
    Geweldig jullie reis zo te kunnen meevolgen! Leuk geschreven ook. GENIET en polé polé !