Dag 10

10 juli 2019 - Tsavo East National Park, Kenia

Vanmorgen lieten we Tsavo West achter ons en trokken we richting Tsavo East. De lodge die we verlieten heeft absoluut het beste uitzicht ooit en in heel Afrika! Zie foto's. Tsavo is het grootste wildpark van Kenia. In Tsavo West is het heel moeilijk dieren te spotten vanwege de dichte begroeiing.

Vanmiddag checkten we dan in, in de Ashnil Aruba Lodge middenin het park. Een kleinere Lodge maar zeker het vermelden waard. Ook hier is het uitzicht fantastisch! Na de lunch en een beetje rust zijn we vertrokken op game drive. In dit park vind je de grootste populatie olifanten en we hebben er dan ook ontelbare gezien. Een paar gigantische bulls met enorme tuskers ( slagtanden). Verder zagen we twee verschillende groepen leeuwinnen maar nog geen man. En uiteraard de verschillende "standaard" dieren.

Morgen is onze laatste dag safari en we willen al het mogelijke uit deze dag halen: om 5u30 ontbijt en om 6u00 trekken we erop uit. Met een beetje geluk vinden we een neushoorn, een mannetjesleeuw en wie weet welke andere dieren die we nog niet gezien hebben.

We zaten er gisteren een beetje naast het is niet vandaag maar morgen dat we onze olifanten gaan bezoeken. Een mooie afsluiter van 2 weken hobbel de bobbel door Kenia.

De wifi is hier niet schitterend maar ik ga toch proberen om een paar mooie foto's te posten.